SCHRIJF NU IN! Grootste mediawijsheid event in Nederland. Robots & Brains – van media-wijsheid naar media-empowerment. Zijn robots de nieuwe mobieltjes? Wat betekent dat voor mediawijsheid?
Zie de vooruitblik in Telegraaf van 6 februari 2016
Trendwatcher Marcel Bullinga interviewt op het podium leerrobot Charlie van Fontys Hogeschool. De braincopter van Surfnet vliegt langs. Neurowetenschapper Erik Schoppen verzorgt een keynote over het effect van al dat technologisch geweld op ons brein. Natuurlijk kun je ook een selfie maken met Charlie en de braincopter met je eigen hersens aansturen bij de entree.
Na het plenair volg je 3 workshops in 3 rondes. Van Leren programmeren, Leren Presenteren, Leren Programmeren, De succesvolle mediacoach enzovoorts. In totaal zijn er 20 workshops, onderverdeeld naar aard (Praktisch of Beleid), Werkveld (Onderwijs/Bibliotheek of beide) en Doelgroep. Samen met 400 a 500 collega’s!